Als leidinggevende stel jij je klanten centraal en vind je het belangrijk lange termijn relaties aan te gaan. Echter, je merkt dat jouw medewerkers niet goed weten wat jullie klanten méér dan tevreden maakt en hoe zij daar zelf voor kunnen zorgen. Klantgerichtheid gaat ook verder dan klantvriendelijkheid en vraagt daarbij passende competenties als inlevingsvermogen. Daar wil je je medewerkers in trainen.
Deze training ontwikkelt het klantgericht handelen en communiceren van je medewerkers. Zij worden zich bewust wie hun klanten zijn en wat voor deze klanten van waarde is. Zij oefenen en ervaren hoe zij door de juiste houding en gedrag de klantbeleving kunnen maximaliseren. Zij zullen merken hoe leuk het is om écht klantgericht te werken. Doordat zij hun inlevingsvermogen, creativiteit en probleemoplossend vermogen vergroten, maken zij meer gebruik van de mogelijkheden die er zijn. Dat maakt het werk afwisselender en uitdagender met als resultaat betere prestaties en meer werkplezier: medewerkers blij, klanten blij!
Pedagogisch medewerkers in de Kinderopvang (MBO+ niveau)
Ben je geïnteresseerd? Bel of mail Cabosse!
Wij informeren je graag over de mogelijkheden en kosten.
Deze training is in oude vorm opgenomen in de Scholingsgids van FCB. Zie de site van de FCB.
Startdatum | Nog te bepalen |
Max. deelnemers | 12 |
Prijs per persoon | op aanvraag |
Locatie | In company |