Ben jij het visitekaartje voor je organisatie?

Ambassadeurschap in de Kinderopvang

Herken je dit?

Als het om de zorg voor hun kinderen gaat, laten ouders zich meer dan gemiddeld leiden door hun gevoel. Daarmee is de kwaliteitsbeleving door klanten en het imago van jullie Kinderopvang organisatie steeds belangrijker. Maar niet iedereen is zich bewust van het imago dat jullie organisatie wil hebben. Of hoe ze de klantbeleving positief kunnen beïnvloeden. Daarom wil jij ambassadeurs in je organisatie. Zij weten waar de organisatie voor staat, zijn hier enthousiast over en kunnen dit altijd en overal uitdragen. Zij nemen initiatieven en trekken hun collega's met zich mee.

Wat gaan we doen?

Het doel van deze training is dat medewerkers kennis, houding en vaardigheden verwerven om zelf vorm te kunnen geven aan hun ambassadeurschap. Er wordt geoefend met en gesproken over de volgende onderwerpen:  

Programma

  • De rol en taken van een ambassadeur
  • Profileren en zichtbaar maken
  • Representatie en uitstraling
  • Aantrekkelijk presenteren
  • Ondernemerschap
  • Samenwerken
  • Netwerken
  • Plan van aanpak

Resultaat

Medewerkers brengen hun netwerk in kaart en brainstormen over de mogelijkheden om de contacten met (potentiële) klanten te benutten Bovendien maken ze een ambassadeursplan waarmee zij zelf in de praktijk aan de slag kunnen. Daarnaast ontwikkelen medewerkers hun competenties om de klantbeleving te optimaliseren. De ambassadeurs zullen merken dat hun enthousiasme voor het werk en de organisatie groeit en ze steeds meer mogelijkheden zien en benutten om het visitekaartje van de organisatie te kunnen zijn.

Voor wie?

(Pedagogisch) medewerkers in de Kinderopvang (minimaal MBO)

Praktisch:

  • Cabosse biedt deze training alleen in company aan
  • De training is op MBO+ niveau, voor deelname is MBO diploma vereist
  • De training duurt 2 dagen, locatie, tijdstip en data in overleg
  • Bij volledige deelname ontvang je een Deelname-certificaat
  • De groepsgrootte is minimaal 6 en maximaal 12 deelnemers
  • Iedere deelnemer ontvangt een trainingsmap met de theorie en opdrachten
  • Naar inschatting zullen deelnemers gemiddeld 2 uur per bijeenkomst aan studie en voorbereiding kwijt zijn

Deze training wordt vaak gecombineerd met de training Klantgericht communiceren en handelen tot een vierdaagse!

Kosten:

Ben je geïnteresseerd? Bel of mail Cabosse!
Wij informeren je graag over de mogelijkheden en kosten.

Inschrijven:

Er is geen open inschrijving voor deze training.

 

sjoukje bijlsma250

Door Joanne's manier van coachen ben je nooit meer het slachtoffer van anderen of omstandigheden, maar zie je de kansen om je doelen te bereiken. Zij weet je in je kracht te zetten!

Sjoukje Bijlsma, voormalig Pedagogisch coach, Kids First-> lees meer

Wil jij iedere maand ontvangen?

  • praktische tips en tools
  • inspiratie en voorbeelden
  • nieuws over competentie & leiderschap training
  • voor de kinderopvang!!