Ben jij het visitekaartje voor je organisatie?

Combi-training:
Klantgerichtheid & Ambassadeurschap
in de Kinderopvang

De beleving van de klant wordt vandaag niet alleen maar bepaald door de dienst die de klant afneemt, maar ook door de uitstraling van de organisatie én de wijze waarop de klant bediend wordt. Daarom is het voor jou als medewerker in de Kinderopvang ontzettend belangrijk te weten wie je klant is en wat hem happy maakt. Daarvoor moet je stilstaan bij je eigen houding en gedrag. Ben je enthousiast over je werk en organisatie? Draag je dat altijd en overal uit? Welk gedrag laat je zien en wat is daarvan het effect op je omgeving en dus ook op je klant?

Wat gaan we doen?

Het doel van deze training is het verwerven en/of verbeteren van competenties die bijdragen aan een klantgerichte houding & gedrag en goed ambassaseurschap. Daarvoor kijk je naar wat klantgerichtheid en ambassadeurschap eigenlijk inhoudt en wat jij en je team/organisatie daarmee willen en kunnen bereiken.

Programma

Klantgerichtheid:
- Wat is klantgerichtheid?
- Wat maakt jouw klant gelukkig?
- Hoe gaan we het doen?
Ambassadeurschap:
- Wie ,wat, waarom, hoe?
- Profileren, presenteren & netwerken
Competenties:
- Zelfreflectie: kwaliteiten, valkuilen en verbeterpunten
- Professioneel en klantgericht communiceren:
   Coaching
   Feedback
   Actief luisteren
   Omgaan met emoties en bezwaren
- Effectief samenwerken: plezier, taakverdeling, efficiency

De nadruk in onze trainingen ligt op ervaringsleren door middel van interactieve en creatieve werkvormen waaronder rollenspel met een acteur!

Resultaat

  • Weet je wat er van je verwacht wordt als ambassadeur
  • Weet je de contacten met klanten te optimaliseren
  • Ben je je bewust van je klanten en ken je de klantwaarde
  • Zijn jouw communicatieve vaardigheden en creativiteit vergroot
  • Werk je beter samen en heb je meer werkplezier
  • Zal de kwaliteitsbeleving van klanten door jouw houding en gedrag toenemen
  • Vertaal je klantgerichtheid naar de praktijk en geef je concreet invulling aan jouw ambassadeurschap!

Voor wie?

(Pedagogisch) medewerkers in de Kinderopvang

Praktisch:

  • Cabosse biedt deze training alleen in company aan
  • De training is op MBO+ niveau, voor deelname is aantoonbaar MBO+ niveau vereist
  • De training duurt 3 dagen, de locatie, tijdstip en data zijn in overleg
  • Deelnemers die de volledige training volgen krijgen een certificaat van deelname
  • De groepsgrootte is minimaal 6 en maximaal 12 deelnemers
  • Iedere deelnemer ontvangt een trainingsmap met de theorie en opdrachten
  • Naar inschatting zullen deelnemers gemiddeld 2 uur per bijeenkomst aan studie en voorbereiding kwijt zijn.

Kosten:

Neem voor een offerte voor deze in company training contact op met Cabosse.

Inschrijven:

Er is geen open inschrijving voor deze training.
Ben je geïnspireerd en wil je een offerte voor een in company training?  Bel of mail Cabosse!

 

sjoukje bijlsma250

Door Joanne's manier van coachen ben je nooit meer het slachtoffer van anderen of omstandigheden, maar zie je de kansen om je doelen te bereiken. Zij weet je in je kracht te zetten!

Sjoukje Bijlsma, voormalig Pedagogisch coach, Kids First-> lees meer

Wil jij iedere maand ontvangen?

  • praktische tips en tools
  • inspiratie en voorbeelden
  • nieuws over competentie & leiderschap training
  • voor de kinderopvang!!